Guide us with your grace

                                                         Kommentarer (0) 2014-03-01 @ 16:09:00 / Natur
 
Ikväll, kära ni, vankas det bio med två vänner i samband med ett 19årsfirande. Förträffligt!
Utgång för mig just nu är ett stort no-no eftersom att jag har en fått en smärre krigsskada efter
en incident i vårt kök i tisdags. Kan, med andra ord, ej gå för tillfället utan haltar mig fram och
min högra stortå liknar ett stort blåbär. Men så kan det gå! Min skada har förhoppningsvis
läkt till nästa lördag då det blir utgång i självaste Helsinborg. Exciting!
 
Min systeryster är hemma över helgen så har lagt plugget åt sidan för att umgås lite.
Har dock en uppsats och en inlämning efter mig, så det känns väl lite surt just nu.. men jag överlever.
Får ta tag i allt skolrelaterat imorgon, idag är en pluggfri dag! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback