Fields of gold

                                                         Kommentarer (5) 2013-06-24 @ 18:49:00 / Självporträtt
Fotograf: Mollie Fondelius | Kamera: Sony Nex 3r | Jag lyckas alltid se så vansinnigt trött ut på bilder.. jag skyller på att jag har små ögon hehe
 

Efter att ha jobbat nästan konstant i två veckors tid så är jag äntligen ledig imorgon och på onsdag.
skönt för har varit fett trött de senaste dagarna så jag känner att det är dags att vila ut lite.
Ikväll möter jag upp Anna för att se en film och mysa lite i vårt lusthus, imorgon har jag inget planerat
förutom teorilektion vid 17 och sedan, på onsdag, då drar jag och Mollie till Lund för att se Matt Corby!!
Ååh längtar som en liten gris ihihih! Kommer börja gråta när jag ser honom, garanterat.
Denne fantastiska man med en denna fantastiska sångröst. Haha! Can't wait!
 

Midsummer

                                                         Kommentarer (1) 2013-06-22 @ 21:45:00 / Dagbok
Har inga bilder från min midsommar så här är en bild på mig istället hehe
 
Trevlig midsommar (i efterskott)! Jag hade det hur bra som helst då jag firade med några vänner
och efter 5 timmars jobb plus en och annan allergichock är jag så gott som död nu.
I'm sorry to say that jobbet tar upp det mesta av min lediga tid så jag hinner nästan aldrig
uppdatera här, men det är också på grund av bristen på inspiration. Har aldrig lust att fotografera
längre och det är verkligen deprimerande. Dels på grund av tidsbristen och att jag går en foto-linje på
gymnasiet vilket gör att glädjen jag hittade i fotografi försvann eftersom att jag, under skoltid,
hela tiden hade tanken "jag måste fotografera" istället för "jag vill fotografera".
Men nu ska jag inte vara negativ och tråkig! Haha. Nu tänker jag sätta mig framför en film och
bara mysa, för imorgon är det uppstigning klockan 7.00 som gäller och därefter jobb från 9-14.
 
Men innan jag går så tänker jag dela några av mina festfavoriter just nu!
John De Sohn feat. Andreas Moe - Under the sun (where we belong)
Will.I.Am feat. Miley Cyrus - Fall down
Avicii - Wake me up
Kongsted - Chuck Norris
The SOL - The power of love (Lucas Nord remix)
Showtek feat. Justin Prime - Cannonball
Empire Of The Sun - Alive (David Guetta remix)
Inna feat. Daddy Yankee - More than friends

The cab

                                                         Kommentarer (0) 2013-06-17 @ 21:35:14 / Dagbok
The SOL - Hey Little girl
 
Har varit ledig från jobbet idag så började med att steka i solen ett tag vid lunch, därefter
drog vi vidare till min moster och fikade. Hon föreslog att vi skulle ta en åktur med cabben
så jag, min syster och min kusin har åkt runt i Båstad hela kvällen. Det ska tydligen vara
sol hela veckan, förutom på midsommar (som vanligt), så det gäller att vara ute när man väl kan!
Annars då? Tidig läggdags i följd med en tidig uppstigning då jag ska på min andra körlektion 08.20,
sedan jobb från 14 till 19. Great.. haha. Later!
 

Picknick

                                                         Kommentarer (0) 2013-06-09 @ 22:40:44 / Dagbok
 
En mysig picknick är ju bara ett måste en sommardag som denna. Drog ut vid 2-tiden med Anna
och hittade världens mysigaste plats bredvid Hälsans stig. Här spenderade vi 4 timmar omringade
av lurviga och nyfikna får som följde efter oss vart vi än gick, haha. Fin söndag!
Imorgon bär det av mot Malmö med tre vänner - very exciting. Ha det gott!
 

Sweet, sweet sun

                                                         Kommentarer (1) 2013-06-07 @ 16:17:16 / Dagbok
The Temper Trap - Fader
 
FÖR JAG HAR TAGIT STU... eller nej vänta, det är ju inte förrän nästa år. Hehe woops.
Blev i alla fall riktigt taggad tills min egen student när jag såg alla som tog den idag.. varför är
jag inte 94a? Men man får helt enkelt se det från den ljusa sidan - nu har jag något att se fram emot!
 
Annars har jag spenderat mestadels av min fredag i Halmstad, först på körlektion och därefter
i stan med Mollie. Vädret har ju varit helt sjukt fint så det gäller att passa på när solen väl är framme!