Looking out the window

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-28 @ 17:28:00 / Porträtt
Bronze Radio Return - Up, On & Over
 
Fotograferade Emilia i fönsterljus innan idag, blev dock inte särskilt glad över resultatet så det får
nog bli en till fotografering lite längre fram. Men här är i alla fall två som jag blev hyffsat nöjd med!

Smile

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-26 @ 16:48:00 / Familj
Vidar & Ester
 
Då var allt julfirande över för i år och jag kan återgå till mina vanliga rutiner, dvs. sitta framför tv:n
och äta choklad. Haha nejdå. Men det är skönt att slippa julmaten för dayum alltså..
det enda jag tycker om är ägg med kaviar samt gröt med saftsås - det andra går fet bort!
Tiden går fortare än att man hinner blinka och snart är det redan helg. Imorgon drar jag mig
vidare in mot Halmstad för att kolla runt i stan och därefter se Victoria's Secret - fashion show
på kvällen med Maria och Kajsa. Jullovet har hittills bara visat sina goda sidor kära vänner!
 

Christmas break

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-22 @ 18:49:00 / Övrigt
Two Door Cinema Club - Changing Of The Seasons
 
Lovet började bra med myskväll innehållande julklappslek, filmtittande och pizzakäkande med
tjejerna i klassen. En tradition som tyvärr är över nu pga att vi tar studenten nästa år, men jag är
glad att vi startade den från första början! Gårkvällen tillbringades hemma hos Maria och jag är,
och kommer alltid vara, alldeles nerkärad i hennes djur haha. Två hundar och en katt - lyx!
Ikväll drar jag mig vidare till min vän Emma som jag inte har hängt med på ca ett halvår..
Over n out

Great things ahead

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-17 @ 20:23:00 / Natur
Gavin DeGraw - Make A Move

Snart jullov! Att äntligen kunna pusta ut och slippa tänka på skolan är jävligt lockande ska jag säga.
Jag har just nu 4 saker att se fram emot; julavslutning, julafton, nyår och Trysil i januari.
Taggar något enormt inför Trysil, det var så längesen jag åkte skidor senast!

Winter

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-08 @ 15:38:00 / Övrigt
John Legend - Save the Night
 
Senast imorse snöade det här i Laholm, nu har dock regnet tagit över och det som återstår är slask..
Aja, det var kul så länge det varade. Har dessutom kört i snö/is för första gången, vilket var sjukt
jävla läskigt haha! Sladd efter sladd efter sladd. Körde kanske 30 km/h mindre i hastighet för att bilen
inte skulle tappa fäste.. Nä usch, inte kul. Men nu är det bra väglag igen så allt är frid och fröjd!
 
Helgen har bestått av storm (Sven), tända ljus, pizza, Glee med Kajsa, roadtrip och fika med tjejerna,
plugg, snöstorm och julbord med släkten. En helt okej helg helt enkelt. Glad andra advent!

We see things in a different light

                                                         Kommentarer (0) 2013-12-03 @ 18:54:00 / Allmänt
One Direction - You & I
 
Skolan tar kål på mig ska ni veta. Dessa jäkla läxor, inlämningar och prov!! Känns som alla mina inlägg
innehåller någonting som har med skolan att göra men seriöst, det är just skolan som tar upp all min tid.
Men har faktiskt fått några bra nyheter på den fronten, bl.a. att jag höjde mitt betyg på ett prov i religion
och fick A på 2/2 rättade engelskainlämningar - så det rullar på. Två prov, en redovisning och
en inlämning kvar och sen tar jag lov..