Caravan

                                                         Kommentarer (0) 2014-01-30 @ 21:33:00 / Porträtt
 
Kände att jag behövde uppdatera lite haha, har haft så mycket för mig de senaste veckorna att
jag har fått lägga bloggen åt sidan. Har dock inte så mycket att berätta förutom att plugget
är extremt överväldigande och jag håller på att sprängas av både stress och ångest :) härligt!

Summer throwback

                                                         Kommentarer (2) 2014-01-19 @ 13:44:00 / Självporträtt
U2 - Ordinary Love
 
Nu hade det inte suttit fel med sommar.. är så över snön just nu.

Wait til' you're announced

                                                         Kommentarer (1) 2014-01-17 @ 19:22:00 / Övrigt
Lorde - Team
 
Går snart in i väggen så vansinnigt många läxor vi har efter oss nu! Redan första veckan fick vi cirkus
50 st på en och samma gång och pga att jag är så skoltrött så lägger jag bara allting åt sidan och tänker
"jag gör det imorgon". Ingen bra strategi om ni frågar mig haha.. har en jäkla massa att göra.
Men ikväll och imorgon tänker jag bara fokusera på nuet och "chilla grillen" som Maria säger.
Vem orkar tänka på läxor nu? Inte jag i alla fall!

Skioutfit

                                                         Kommentarer (0) 2014-01-13 @ 19:04:49 / Självporträtt
Trysil 5/1-9/1-14

18:43

                                                         Kommentarer (0) 2014-01-12 @ 18:43:00 / Självporträtt
Favoritlåtar at the moment:
The Oh Hello's - Wishing Well
Lewis Watson feat. Kimberly Anne - The Peaks
Bronze Radio Return - M.O.T.R. (Middle Of The Road)
Leauges - Mind Games

Home again

                                                         Kommentarer (1) 2014-01-09 @ 21:19:00 / Natur
 
Hemma efter en händelserik och åh-så-rolig skidresa i Trysil, Norge. Stugan vi bodde i
var mysigare än mysigast och jag sov som en liten prinsessa i min säng där, vilket var
välbehövligt med tanke på den dåliga sömn jag har fått hela det här lovet.
Trots att det var kasst väder de första två dagarna så var semestern räddad på den
tredje dagen då det var perfekt skidväder (om man bortser från solens frånvaro..).
Jag har filmat lite under resans gång också så en video kommer upp så snart jag hinner
sätta ihop den. Fler bilder kommer dessutom!
 
Imorgon är det skola som gäller (hurra..) så dags att packa upp
resväskan, borsta tänderna och krypa ner i sängen - eller vad säger ni? G'natt

Brown details

                                                         Kommentarer (0) 2014-01-04 @ 17:51:00 / Inspiration
Empire of the Sun - DNA
 
Gott nytt år! Min nyårsafton var helt underbar, och jag hoppas att er var densamma.
En trerättersmiddag - & fest med 14 härliga tjejer och killar i Simlångsdalen fick bli min
nyårsafton och trots att festen, tråkigt nog, slutade tidigt för min och två andras del
så var kvällen superkul och jag lärde känna en massa sköna peeps.
Ikväll kommer en vän hit och kollar film, därefter blir det i säng tidigt för att ladda upp
inför en 5 dagars skidresa i Trysil!