Dag - natt

                                                         Kommentarer (6) 2011-09-29 @ 15:30:06 / Redigeringar
Oredigerad...
Redigerad...
Hade lite roligt i photoshop på fotolektionen :) Från dag till natt t - t - t - tyyyyyp!

Stop motion!

                                                         Kommentarer (4) 2011-09-27 @ 11:56:03 / Filmer & BTS

Här är vår fantastiska stop motion - video! Checka, checka, checka in den!
Medverkar i filmen: Jag, Anna & Mollie.

Skräcktema

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-25 @ 15:34:42 / Skolan
Fotograf: Jag | Kamera: Sony a300 | Modell: Emma Palm (min syster) | Plats: I flaskrummet i källaren | Redigering: Photoshop CS5 | Skoluppgift: Skräcktema.

Okej, bilderna kanske inte är såååå skrämmande, men jag är nöjd med vad jag har åstadkommit! Att ta skräckbilder är inte det lättaste faktiskt. Man måste hitta läskigt smink, fixa håret, hitta en bra plats att ha fotograferingen och ställa in kameran så att bilden ska bli så läskig som möjligt. Jag tycker i alla fall att det är "hard work"! Det här är bara två av ungefär 50 bilder, så ni får se fler någon annan dag :)

Nu är det dags att byta om för snart drar jag och Emma till träningsverket och provar på Body Pump! Ciao 4 now.

AAAWE - some

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-24 @ 16:29:10 / Dagbok
Fotograf: Jag | Kamera: Sony a300 | På bild: Emma Palm (min syster) | Plats: Hemma på altanen.

FAAAAANTASTISK dag idag! Solen skiner, det regnar inte (vilket det har gjort hela veckan..) och det är varken för varmt eller för kallt vilket är perfekt! Och tack vare det fina vädret så har jag äntligen kunnat vara utomhus, med Mollie och Anna dessutom. Vi har tillbringat halva dagen i parken och tagit bilder till vår "Stop - motion" - film som ni förhoppningsvis kommer få se på måndag (eller tisdag). Aaaah, kan inte släppa det, vilken sjukt härlig dag!

Och kvällen kommer bli awesome! Då drar vi tre till Halmstad och kollar på "Crazy Stupid Love" och proppar i oss popcorn! Over all så har detta varit en fett bra helg.

Nu - time for a showaaaah! Vi hörs, kram!

mobbad eller vad?

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-22 @ 14:07:14 / Självporträtt
HAHAHAHAHAHAH jag är mobbad :( sitter i skolan vid min fina dator och har lite kul på photobooth.
Vackert resultat, eller hur?! Tycker jag i alla fall hihi!

All about us..

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-21 @ 17:37:03 / Musik


Lång slutartid

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-20 @ 16:40:43 / Skolan
Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS någonting.. | På bild: Ebba Judith Sjögren | Plats: På Sturegymnasiet | Fotouppgift: Fota en bild i rörelse med lång slutartid | Redigerad i: Photoshop CS5.

Glänninge #2

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-18 @ 15:11:18 / Natur
Kamera: Sony a300

Butterflies

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-17 @ 13:19:55 / Djur
Kamera: Sony a300

Imorse ropade mamma på mig och Emma (min syster) att vi skulle se en häftig sak utomhus, och det visade sig att hela husväggen var full av fjärilar! Sprang snabbt som blixten in och hämtade kameran och fångade några bilder på en av fjärilarna. Och jag kom ovanligt nära utan att den rörde sig! Synd bara att vår husvägg ser ut som gröt...

Glänninge

                                                         Kommentarer (0) 2011-09-14 @ 20:43:30 / Natur
Två bilder från kvällspromenaden | Kamera: Sony a300 | Plats: Vid Glänningesjö | Redigering: Photoshop CS5

Craaaazyyyy

                                                         Kommentarer (3) 2011-09-13 @ 12:02:41 / Vänner
Bilderna är tagna med Photobooth i skolan ;) / På bilderna: Jag, Mollie, Anna och Vicky.

Förlåt för väldigt dålig uppdatering! Har inte haft lust att blogga alls och har haft fullt upp med en massa annat. Plus att jag är så svinigt trött efter bussresan hem efter skolan varje dag...
Men jag ska bättra mig! Hade tänkt att gå ut och fota i parken imorgon om det blir fint väder, så det kanske kommer upp några bilder då. Annars, ha det gött! Nu har jag fotolektion :D

Ulrik Munther ♥

                                                         Kommentarer (3) 2011-09-07 @ 19:39:01 / Musik

Min favvoartist för tillfället. Hans nya album är så grymt bra!
_______________________________________________________________________

En av hans bästa låtar (enligt mig).

Hovs Hallar #2

                                                         Kommentarer (1) 2011-09-05 @ 17:30:28 / Natur
Kamera: Sony a300 | Plats: Hovs Hallar, i utkanten av Båstad.

Hovs Hallar

                                                         Kommentarer (2) 2011-09-04 @ 18:10:11 / Natur
Kamera: Sony a300 | Plats: Hovs Hallar i utkanten av Båstad | Det här är bara några bilder från idag, jag har miljoner fler. Men dom kommer upp någon annan dag!

Eftersom att det (äntligen) var fint väder idag så bestämde vi (jag och familjen) oss för att åka på upptäcktsfärd! Och vi valde Hovs Hallar för att pappa (som alltid) ville att vi skulle få lite motion... Hela helgen har bestått av mat, mat, godis och åter igen mat. Nicht gut, nicht gut. Och motion fick vi, tro mig! Fy satan vilka uppförsbackar asså!

That's right, Ikväll är det premiär för Idol 2011! Kommer ni kolla?