Wait til' you're announced

                                                         Kommentarer (1) 2014-01-17 @ 19:22:00 / Övrigt
Lorde - Team
 
Går snart in i väggen så vansinnigt många läxor vi har efter oss nu! Redan första veckan fick vi cirkus
50 st på en och samma gång och pga att jag är så skoltrött så lägger jag bara allting åt sidan och tänker
"jag gör det imorgon". Ingen bra strategi om ni frågar mig haha.. har en jäkla massa att göra.
Men ikväll och imorgon tänker jag bara fokusera på nuet och "chilla grillen" som Maria säger.
Vem orkar tänka på läxor nu? Inte jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: aria   

Åh känner mig hedrad över citatet där!! tackis sara min kaere vän!

Svar: hahaha
photosphere.webblogg.se

   2014-01-17 / 20:49:38
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback