Home again

                                                         Kommentarer (1) 2014-01-09 @ 21:19:00 / Natur
 
Hemma efter en händelserik och åh-så-rolig skidresa i Trysil, Norge. Stugan vi bodde i
var mysigare än mysigast och jag sov som en liten prinsessa i min säng där, vilket var
välbehövligt med tanke på den dåliga sömn jag har fått hela det här lovet.
Trots att det var kasst väder de första två dagarna så var semestern räddad på den
tredje dagen då det var perfekt skidväder (om man bortser från solens frånvaro..).
Jag har filmat lite under resans gång också så en video kommer upp så snart jag hinner
sätta ihop den. Fler bilder kommer dessutom!
 
Imorgon är det skola som gäller (hurra..) så dags att packa upp
resväskan, borsta tänderna och krypa ner i sängen - eller vad säger ni? G'natt

Kommentarer
Postat av: Anna   

Nedrans vilka snygga bilder!

Svar: thanks!!!
photosphere.webblogg.se

   2014-01-09 / 21:47:54
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback