I've packed my bags

                                                         Kommentarer (0) 2013-11-04 @ 20:29:00 / Inspiration
Nerina Pallot - Idaho
 
Då var ännu ett höstlov över. Alla satans läxor är klara och jag kan äntligen fortsätta med mitt liv haha.
Just nu är jag så taggad så det finns inte för på fredag bär det av till min favoritplats - London.
Som jag har sparat till den här resan alltså haha, det lilla jag har kvar av sommarens lön ligger för
tillfället i en av mina många sparkonton och får inte öppnas förrän det är dags för avresa.
Vill bara att det ska bli fredag nu så jag kan dra härifrån! Vill bara lämna kalla och dystra Laholm
för ett tag känner jag. Kan behöva en paus från allt som har med skolan och göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback