'Cause I can see the shadows

                                                         Kommentarer (0) 2013-11-24 @ 17:36:00 / Natur
 
Körkort baby! Eller ja, har haft det i nästan en vecka nu men har inte kunnat uppdatera bloggen. 
Älskar att köra bil! Det är det bästa jag vet just nu! Haha, så fort jag får chansen så hoppar jag in
i bilen och bara kör någonstans. Känslan är obeskrivlig! Fick knappt göra något på uppkörningen,
varken motorväg eller parkering. Det jag fick göra var att köra lite i stadstrafik, på landsväg och
backa runt ett hörn - sen var jag godkänd. Så det känns bra!

Annars då? Helgen har varit över mina förväntningar, minst sagt. Emilia fyllde 18 i fredags så då
var det fest som gällde. God mat och dricka, musikquiz, limbo och hög musik - det kunde inte bli bättre.
Min syster var hemma över helgen så lördagskvällen bestod av en god middag med familjen och
två släktingar och därefter dans till gamla 80-talsklassiker i vardagsrummet. Nu visar det sig att
jag har religionsprov på tisdag så får väl fortsätta min söndagskväll med att fokusera på det.. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback