Valborg

                                                         Kommentarer (3) 2013-05-01 @ 14:28:00 / Dagbok
Snoop Lion ft. Rita Ora - Torn apart
 
Kvävs just nu för Erik(a) ställde sig bredvid mig efter att han hade
dränkt sig själv i killparfym. Skojar inte, kan ej andas!!!!!!!!
 
Men ja! Igår var det ju Valborg, så jag och några vänner drog till Nissan för att grilla och
hänga lite för att sedan kolla på brasan vid 21. Dundermysig kväll som avslutades med en smaskig 
chailatte på Roberts. Snart drar jag iväg till min kära Banan för lite föreberedelser inför
engelska nationella imorgon (!) samt baka nyttiga kakor haha. Härligt o va' ledig!
 
Och förresten, jag har äntligen fått ett sommarjobb! Lättad som tusan.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson   

Vi får baka de kakorna nästa gång! :D

btw fixade du min utväxt? för den syns inte på bilden :o woooow! haha

Svar: haha jaa :D
nope! för du haaar iiiingeeen utväääääxt!!!!!!
photosphere.webblogg.se

   2013-05-01 / 21:49:01
   URL: http://annaemanuelsson.se/blogg
Postat av: maria   

Riktigt mys! asnice bilder kompiz!!!!

Svar: yes!! haha tackaaaar :)
photosphere.webblogg.se

   2013-05-01 / 21:53:19
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Emma [Fotoblogg]   

Såg mysigt ut! Allt bra med dig idag? :)

Svar: det var det också! allt är bra med mig, själv då? :)
photosphere.webblogg.se

   2013-05-04 / 10:00:17
   URL: http://amator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback