twentyfive days left

                                                         Kommentarer (1) 2013-05-11 @ 13:07:55 / Övrigt
Bilder från tumblr
 
Helg! Helg, helg, helg. Dock har vi ju alla haft helg i två dagar redan, men det är någonting med
lördagar som får mig att känna mig så.. "fri". Haha. Ännu en skolvecka över, ni vet.
 
Idag ska jag för övrigt kolla på en vän som har fotbollsmatch och därefter invänta en annan vän som
ska färga mitt hår (and thank you jeeeezuz for that, min utväxt är inte att leka med). Ikväll ska jag
också använda ansiktsmask för första gången. Ever. Haha. Känner mig så.. "otjejig" när jag säger så.
Säger man ansiktsmask ens?
 
Förresten; jag och Anna såg Safe Haven igår! Så braaa! Josh Duhamel är så överdrivet snygg..

Kommentarer
Postat av: Anna   

ja den var asbraaa!! vill bara påpeka att du skrivit fel bloggadress, igen ;)

Svar: heter du inte annaemnauelsson.se längre??
photosphere.webblogg.se

   2013-05-11 / 19:35:33
   URL: http://annaemanuelsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback