Second hand

                                                         Kommentarer (1) 2013-03-11 @ 15:54:00 / Föremål
 
Studiedag! Gråter så skönt. Egentligen är det ju meningen att man ska "studera", men vafasen,
jag drar mig ut i solskenet istället. Har ju bl.a. gått inom en second hand affär i stan med Anna,
där jag hittade ryggsäcken ovanför. För endast 20 kr blev den min, så den kommer användas flitigt
i vår. Annars då? Njae, är bara fullständigt pank. Det är tre veckor kvar av månaden och jag har lite
över 100 kr kvar att leva på. Därför måste jag skippa en hel del roliga saker dessa kommande veckor,
bl.a. en fest på fredag som jag väldigt gärna ville gå på.. men men, jag har bara mig själv att skylla.
 
Om cirkus 2 minuter börjar Real Housewives of Beverly Hills, så jag avrundar här. Ciao!

Kommentarer
Postat av: thea   

20 kronor?! herregud vilket kap. otroligt fin!

Svar: yes man! tack (?), den är riktigt fin! :)
photosphere.webblogg.se

   2013-03-12 / 21:08:02
   URL: http://theaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback