Last saturday

                                                         Kommentarer (0) 2013-07-17 @ 23:20:00 / Dagbok
 
Har, för en gångs skull, några bilder på lager faktiskt som jag tänkte lägga upp här. Nu när jag har en
mindre och betydligt smidigare kamera så kan jag ta med mig den vart jag än går och det är perfekt!!
Och att filma med den är hur kul som helst! Bilderna ovan är från förra lördagen då jag tog en fika i
Halmstad med Kajsa. Espresso House är ju det självklara valet såklart.
 
Annars har mitt sommarlov mest bestått av jobb, jobb, jobb och ännu mer jobb. Jobbet tar i princip
upp hela min vardag och den fina solbrännan jag fick i början av sommaren är så gott som borta.
Men jag ska inte klaga - at least I have a job, det är ju så jäkla svårt att hitta annars.
Dock är jag alltid ledig på kvällarna så då passar jag på att träffa vänner, dra till stranden och
en massa annat. Det gäller att ta vara på sommaren när den väl är här! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback