This world has turned so seethrough

                                                         Kommentarer (1) 2013-01-07 @ 21:10:00 / Självporträtt
Mumm-ra - She's got you high
 
Sista dagen på lovet. Sorgligt. Funderar starkt på att bara proppa i mig glass eller något, men nej,
jag håller mig till äpplen och vatten haha. Jag kan inte bärga mig tills sommaren är här..
Hela jag sjunger av glädje varje gång jag tänker på att jag faktiskt kommer fira min 18-årsdag på Kreta.
En vecka i värmen med mina fina vänner! Sola, bada, festa och leva livet helt enkelt.
Sommaren 2013 kommer definitivt toppa alla mina förväntningar, fo sho.

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson   

Så fin bild! :D

Svar: tack :D
photosphere.webblogg.se

   2013-01-10 / 20:37:48
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback