Rhodos

                                                         Kommentarer (5) 2013-01-15 @ 16:33:56 / Självporträtt
Fotograf: Maria Svedenman (a.k.a. Marius) | Modell: Jag |
Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Nehepp.. då blev det inget 18årsfirande på Kreta.
 
Istället firar vi den på Rhodos!! Yeeeehaaaooow! Förhoppningsvis bokar vi hotell/flyg osvosv
den här veckan, så bär det sedan av i slutet av juni. Är så vansinnigt taggad nu så jag
vet inte vart jag ska ta vägen!! Dööör av glädje! Sommaren 2013 kommer bli helt fantastico

Kommentarer
Postat av: Han den där uppe   

Åh herre vilken fin bild Sara! :)
Behöver du extramodell ställer jag gärna upp ;)

/Emelie den allsmäktige

Svar: HAHA "han"? så du är en man nu? kanske jag ska börja kalla dig för Emanuel nu?
du får väldigt gärna vara min modell :D haha
photosphere.webblogg.se

   2013-01-15 / 18:19:02
Postat av: Emilia   

Snygging!!!!

Svar: du är snygg!!!
photosphere.webblogg.se

   2013-01-15 / 18:28:42
Postat av: tove   

Where do you get all your money from? :(

Svar: hahaha, jag kommer få 5000 kr av mor & far för att jag ska få åka på semester med mina vänner, resten får jag spara ihop själv :( haha
photosphere.webblogg.se

   2013-01-15 / 18:35:57
Postat av: Mollie   

Eh hell to the no att vi bokar denna veckan! I ain't got no money!! haha!

Svar: hahaha jooofan, eller nästa... din mor eller far kan betala så länge så betalar du tillbaks när du är rik :D
photosphere.webblogg.se

   2013-01-15 / 19:08:13
   URL: http://molliefondelius.blogg.se
Postat av: Hon där uppe då...   

Föredrar Emilush .. men visst Emanuel går väl också bra då.. ;)
Anytime, anywhere :D

Svar: hahah good :D yaay :D
photosphere.webblogg.se

   2013-01-15 / 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback