I could hold you forever

                                                         Kommentarer (1) 2013-01-25 @ 23:51:32 / Övrigt
Ray LaMontagne - Hold you in my arms
 
Är precis hemkommen efter en kväll på Röda Kvarn med några goa vänner. Min kära, kära vän Anna
fyller nämligen 18 år idag så vi hade reserverat 4 platser till Les Miserablés. Grät igenom halva filmen,
den var så hemsk men så otroligt, fantastiskt bra. Fin musik, grymma skådespelare osvosv. 
Det är helt enkelt en väldigt bra film som jag ber er alla att se minst en gång i ert liv! Haha.
 
Just nu sitter jag och myser i mitt rum med musik och tända ljus. Orkar inte se ännu en film
så tror faktiskt att jag ska dra mig vidare mot sängen snart. Så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: marina   

Hoppas du har en bra dag. :)

Svar: tack detsamma!
photosphere.webblogg.se

   2013-01-27 / 14:08:39
   URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback