You've got a second chance

                                                         Kommentarer (2) 2012-11-04 @ 19:13:00 / Självporträtt
Daughter - Medicine
 
Funderar på att skaffa linser.. mina glasögon stör the shit out of me. Mmm..
 
Gymmade för första gången på jäkligt länge idag! Vaknade vid 11 av att blåsan nästan sprängdes (hehe) och stack sedan till gymmet, därefter tog jag en smoothie och en skål flingor till frukost. Ni läste rätt, nu börjar
mitt nya liv gott folk! Har bara gjort en massa andra saker de här senaste veckorna så det är dags att röra
på fläsket lite tycker jag. Träning minst en gång varannan dag dessa kommande veckor. Nuff' said.
 
Förresten, vad tycker ni om min designuppdatering (bl.a. headern och bilderna i menyn)? :)

Kommentarer
Postat av: maria   

Haha ser typ ut som min header ju mohahah ;)

Svar: tänkte nästan att du skulle säga det, men jag gjorde denna headern någon dag innan du la upp din, så I'm sorry maria ;)
photosphere.webblogg.se

   2012-11-04 / 19:37:38
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Kingen (ja du vet vem.. Emelie)   

Skaffa linser. Lätt värt det! :)

Svar: kaaaaaaaaaanske!!!! haha "kingen" ..
photosphere.webblogg.se

   2012-11-07 / 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback