Tiptoe higher

                                                         Kommentarer (2) 2012-11-16 @ 17:56:00 / Natur
Imagine Dragons - Tiptoe
 
Heeey guuuyyysss, wazuuuup?? Själv håller jag på att kissa ner mig
ska nog springa iväg till toaletten snart hehe..
 
Annars då? Joo, ikväll blir det mys och planering inför morgondagen med Annster. Vårt företag ska nämligen
ha en fotografering för bohemiansociety.se där en av våra bilder kommer synas på Nelly.com. Helt galet!
Anyhow, jag fick i alla fall godkänt (thank god..) på mitt senaste matteprov. Fick resultatet i onsdags och jag
vart sååå lättad efteråt. Dock 3 poäng från C.. bummer, menmen, jag är ändå sjukt nöjd med min insats hehe.
Nu väntar maten på bordet, så adjöss på er!

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson   

Härliga bilder! :D

   2012-11-16 / 21:52:39
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Anna   

Break a leg idag då! :D

Svar: thank youuu :D det gick svinbra!!
photosphere.webblogg.se

   2012-11-17 / 09:18:09
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback