Korren i Hyde Park

                                                         Kommentarer (2) 2012-11-07 @ 14:52:00 / Djur
Canon EOS 500D + Canon EF-S 18-55mm
 
Den dagen då vi skulle åka hem från London så bestämde vi oss för att besöka Hyde Park.
Strålande väder, perfekt temperatur för en promenad och vackra höstfärgade träd. När vi gått igenom
parken så kom vi på att vi ännu inte hade sett en ekorre! Skandaaal. Men rätt som det var såg vi en
livs levande ekorre springa rätt förbi oss. Jag sträckte ut min hand och den kom närmare.
Samtidigt fotograferade jag som en dåre för att få till en bra bild på den stackars korren haha.
Så fick jag till slut till bilden ovanför. Riktigt stolt faktiskt! I really like it hihi :)
 
Sååå, det var min historia om ekorren och Hyde Park! Intressant? Not so much kanske haha.

Kommentarer
Postat av: Anna   

500D* ;)

du ska vara nöjd med den för den är riktigt snygg!

   2012-11-07 / 15:35:19
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: maria   

Åh så gossi den Ekorren ser ut!!!

Svar: hahaha den var gossig! men när jag försökte klappa den så försökte den rivas.. och då var den inte lika gossig längre :(
photosphere.webblogg.se

   2012-11-07 / 15:59:43
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback