A walk in the park

                                                         Kommentarer (0) 2012-11-09 @ 17:07:53 / Natur
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5 | Hyde Park
 
TGIF är det enda jag kan säga just nu. TGIF..
 
Om knappt en timme drar jag mig vidare till Mollie för pizzamys, chick flicks med töserna och därefter
övernattning. Imorgon är det öppet hus på Sture som gäller, vilket jag inte är särskilt exalterad över.. menmen.
På kvällen, däremot, kommer några saknade vänner hit för att laga mat, chilldricka, kolla film m.m.
Egentligen var det meningen att vi skulle dra vidare på lokalfest, men nääh. Vi är alla panka små skitar
så det får bli någon annan gång hehe. Bra helg? Aaarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback