På torsdag smäller det!

                                                         Kommentarer (1) 2012-05-21 @ 19:05:44 / Självporträtt

Fotograf: Anna Emanuelsson

Så här långt är mitt hår just nu, men på torsdag åker en stor del av det bort.
Bort bort, det ska bort! Kommer kännas så otroligt skönt, och nästan lite befriande.
Har haft min nuvarande längd i en evighet känns det som.. gaah, kan det inte bli torsdag snart?

Idag har det, vilket ni kanske har märkt, varit nästan rent utav outhärdligt varmt.
Jag har svettats som en liten gris, och jag var ganska dum nog att välja en långärmad tunn tröja
framför en vit T-shirt.. smart Sara, smart. Tog en kalldusch direkt när jag kom innanför ytterdörren
sedan, så nu känner jag mig fräschare än fräschast! Wii, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson - Foto   

Härlig bild! :D

   2012-05-25 / 11:16:02
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback