"Fotosafari" med klassen

                                                         Kommentarer (2) 2012-05-09 @ 17:16:12 / Skolan










Kamera: Sony a300

Dagen har varit lång och regnig, men ändå rätt bra! Jag var på "fotosafari" i Halmstad (som om jag inte tillbringar nog med tid där redan haha) med min kära klass, så vi fick ta med oss våra egna kameror till skolan. Många fina bilder blev det, trots att regnet begränsade fotograferandet en aning. Efter denna fantastiska upplevelse (host..) så stack jag, Bananen, Kajjan och Marre till en pizzeriaaaa och käkade pizza (vad brukar man annars göra på en pizzeria liksom?). Otroligt gott faktiskt! Pizzeriorna här i Laholm är långt ifrån bra haha.. men den här pizzan var något alldeles extra hihi. Efter pizzan kollade vi på projektarbetesredovisningar av fototreorna; fantastiskt fina bilder de tar alltså! Var helt tagen! Vill också bli så bra när jag går i trean!

Nu.. nu drar jag, haj!

Kommentarer
Postat av: maria   

Men herrejävlar vilken ful bild du valde på mig haha!!

   2012-05-09 / 18:32:32
   URL: http://eehehhe
Postat av: Anna   

hahaha jag ser störd ut på den sista bilden på mig! men skitsamma jag ser rätt rolig ut också ;D hahaha

   2012-05-09 / 20:40:30
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback