Den vanligtvis tråkiga måndagen...

                                                         Kommentarer (3) 2012-05-07 @ 20:02:07 / Natur



... var faktiskt riktigt rolig idag, tro det eller ej! Vi ettor, som går estetiska linjen, har temavecka den här veckan så idag har vi tillbringat våra lektioner på skolans konstavdelning och målat pinnar. Haha, sounds weird jag vet, men det funkade för mig! Blev dessutom misshandlad av två kära klasskamrater ett fåtal gånger under dagen (och nu ljuger jag inte, beviset finns faktiskt på facebook haha). Lämnade också in min historiauppsats på förmiddagen och jag känner på mig att jag kan få ett hyffsat bra betyg på den! Kämpade trots allt i 9 timmar i streck med den i går... dock var det ju dumt av mig att skjuta upp denna sjukligt långa uppsats till sista dagen, så jag får väl skylla mig själv antar jag. Ikväll blir det slapp framför tv:n och därefter en varm och skön dusch. Kanske jag hinner läsa lite i Hungerspelen också, ska trots allt ha en bokredovisning om den nästa vecka ehehe...

Kommentarer
Postat av: Elin   

Vilken sjukt fin blogg du har!! Allt bra????

   2012-05-07 / 20:09:53
   URL: http://mollyelinfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Elin   

Det är jättebra med mig!!!! Görs???

   2012-05-07 / 20:43:02
   URL: http://mollyelinfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson - Foto   

Jätte fina bilder! :D

   2012-05-09 / 14:15:32
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback