Detta sötsug alltså..

                                                         Kommentarer (0) 2012-03-02 @ 18:45:33 / Mat för hela slanten


MkrghöwrÖBjö vad jag är sugen på godis just nu. Och chips. Och läsk. Och kakor. Haha, mitt sötsug är i högsta hugg just nu! Fast, otroligt nog, så gjorde en överenskommelse med mig själv om att jag inte får äta några slags sötsaker i skolan, utan bara på helgerna. Men det sket ju sig kan man säga. Var så sjukt hungrig efter idrotten imorse så köpte en skink/ost/sallads-baguett och en lidenliden 10 kronors cola haha. Men jag svär att nästa vecka så ska jag hålla hårt i mina pengar och inte slösa dem på onödiga godis eller läsk köp. That's the deal fellas! Och jag ska fixa det minsann, believe me.

Får man ett lycka till kanske? ;) Njää, vi ses någon annan dag, nu drar jag till tonår! püss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback