Goodiegoodgood

                                                         Kommentarer (2) 2012-06-28 @ 21:56:09 / Mat för hela slanten
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm
 
GOOOOOOOOTT! Har fortfarande kvar, men jag pallar verkligen inte äta mer alltså haha.
Helt otroligt mättande, men helt otroligt gott. Andra gången gillt som jag äter en B&J! *stolt*
 
Har satans ont i min vänstra hälsena av en okänd anledning (kanske slått i något?), men trots detta
tänker jag bege mig ut i det fantastiska vädret för att fotografera lagan i solnedgången. Mmmm..

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]   

jag tycker inte om glass, men bj är seriöst den ända som går att äta, och den är god!:)

Svar: inte? :o älskar b&j! fast egentligen är den glassen inget märkvärdigt.. smakar som vilke glass som helst, bara lite xtrasaker istoppade här och där haha. så den är nästan lite för dyr för min smak, men annars riktigt god!
photosphere.webblogg.se

   2012-06-28 / 22:57:40
   URL: http://juliafotar.blogg.se
Postat av: maria svedenman   

Mm jag åt upp hela min!

Svar: None
photosphere.webblogg.se

   2012-06-29 / 01:01:09
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback