Talking to the moon

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-07 @ 13:14:21 / Natur
Canon EOS 400D + Canon EF 75-300mm 4-5.6 II + Stativ
 
Gårdagen var riktigt bra yes! Min fina vän Emma kom över och vi gick ner till biografen för att se den nya
Spider Man filmen, vilken jag rekommenderar stort! På bion träffade vi också Jossan och Jullan (haha),
så vi satte oss tillsammans med dem. Trevligt trevligt!
 
Idag har jag klippt gräset, vilket framkallade min allergi så nu sitter jag och harklar som en idiot för
att det kliar så förbannat i min hals. Livet är inte lätt när det är svårt..
Vid 3-tiden drar jag och möter upp Johanna och Tove för att ta en liten fika hos
Emma och Clara (mina kära entreprenörsvänner som har startat eget våffelcafé). Myys!
Ikväll blir det film - & myskväll med två coola tjejer - Niceville står på schemat!
Imorgon vankas åter igen jobb och på kvällen sedan blir det grille på stranden
men fina vänner. Bra helg! På måndag börjar däremot det hårda arbetet. I tre hela
veckor ska jag jobba mitt ass av mig vid tennisbanorna i Laholm. Klippa gräs, stå i kiosk osv.
Nervig? Näääråå.. det är ju inte alls mitt första riktiga jobb..
 
HA DET GÖTT MINA SMÅ KÖTT (hehe)

Kommentarer
Postat av: Anna   

Läs ovan innan du kommenterar! /Sara

   2012-07-07 / 16:17:56
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback