Spontant strandbesök

                                                         Kommentarer (2) 2012-07-24 @ 15:27:22 / Vänner
Canon EOS 400D + Canon EF 80-200MM
 
Att helt spontant dra med sig några vänner och sedan åka vidare till stranden och tillbringa
kvällen där kan nog vara en av de sakerna som jag älskar mest med sommaren.
Att bara sätta sig i sanden och prata om allt mellan himmel och jord är verkligen urmysigt.
Trots att jag hade världens tråkigaste dag igår så lyckades ändå kvällen bli riktigt bra tack vare
mina fina vänner. Om bara sommaren kunde stanna ett långt tag till..
 
Jag skulle egentligen befinna mig på stranden idag men min cykel har punka och pappa tog
den enda cykeln som faktiskt är hel.. så jag fick stanna hemma och sola i das trädgård istället.
Funkade lika bra det med, här kan jag ju bara gå och sätta mig i skuggan om jag håller på att dö haha.
 
Tonight, ladies and gents, drar jag och familjen och kollar in en husbil!!
Kanske blir några spontana utflykter med den i framtiden, om vi nu köper den då vill säga.
Och imorgon drar vi till Helsingborg på kvällen för att kolla in systers lägenhet..
lite sorgligt att hon faktiskt kommer flytta hemifrån i höst. Kommer verkligen sakna henne!!
 
Men.. ciao'rå

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]   

åh så fina bilder! jag gillar verkligen dom två sista! :D

   2012-07-24 / 16:17:36
   URL: http://juliafotar.blogg.se
Postat av: Anna   

HAHAHA gud vilka bilder.. xD
Jättefin kväll Sara, tack för att du är så spontan!

   2012-07-28 / 20:33:56
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback