Now throw your haaair in the aaair

                                                         Kommentarer (3) 2012-07-10 @ 16:10:38 / Porträtt
Modell: Emma Andersson | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Bedövning är härmed min nya bästa vän. Var hos tandläkaren innan och lyckades (äntligen)
övertyga dem att ge mig bedövning pga. en liten, liten inflammation jag har i tandköttet mellan två tänder.
När de så tvunget måste pilla där så gör det så vansinnigt ont!! Det går inte att förklara hur grymt ont det gör.
Råkar de peta lite fel med sina läskiga (och sjukt spetsiga) små verktyg så bryter helvetet ut haha.
Men idag hade jag en ung, trevlig tjej som faktiskt lyssnade på mig; så jag fick min älskade bedövning!
Puuh haha, förstår ni hur mycket jag har fasat inför detta tandläkarbesök?
Trodde jag skulle dit i lördags men tydligen inte, så jag hoppade bokstavligt talat av glädje
(trodde tandläkarna hade glömt bort mig haha). Men så fick jag reda på igår att jag skulle dit idag..
glädjen inuti mig var totalt krossad.. *sadface*. Dock börjar bedövningen försvinna nu så smärtan
i tandköttet är påväg tillbaks.. inte bja, inte bja. Men ett stort tack till den snälla tandläkartjejen!!
 
Ikväll får vi se vad som händer. Kanske myskväll med tjejerna, vi får se!
Imorgon är jag i alla fall ledig från jobbet, vilket är miiicket skönt.
Hoppas bara på att vädret visar sin fina sida, så att jag kan få lite fäääij på kjoppen.

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson   

Grymt härliga bilder! :D

   2012-07-10 / 17:52:04
   URL: http://www.feliciafoto.blogg.se
Postat av: Anna   

sv: haha näeeeee, kolla nogaaa :D

   2012-07-10 / 21:41:00
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Neha   

Grymma bilder:D

Svar: Tack!!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-11 / 19:21:50
   URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback