För jag är 17 år, 17 år i stadeeen

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-01 @ 12:11:56 / Dagbok
Haha, fick bli en fuling på mig till detta inlägg. Men vad gör man inte för sina läsare på sin födelsedag?
 
Jahapp. Då vart man 17 bast. Tiden bara rinner förbi känns det som. Jag borde egentligen komma ihåg det
mesta från min barndom men mitt minne verkar inte riktigt hänga med i svängarna hehe.. fast så är det alltid.
Matteprov or whatever; mitt minne sviker mig alltid haha.
 
Men nog talat om mitt minne! Som väntat kom familjen in på mitt rum imorse och sjöng "Jag må hon leva"
i kör. Dock kunde jag nästan inte se dem p.g.a. att min allergi har plågat mig hela natten lång
(varför sov jag med öppet fönster? Varför?!), så mina ögon har varit igenbommade, minst sagt..
Men trots detta njöt jag av att höra deras fina stämmor (hrmpf.. haha)! Nu kanske ni undrar vad jag fick i
mitt paket? Jo, ett sommarbusskort! Awsuuuum. Nu kan jag åka vart jag vill, utan kostnad, i
hela Halland. Yeah buddy. Mer fick jag inte, men jag vart nöjd ändå!
 
Senare i eftermiddag kommer släkten och hälsar på. Det bjuds på fika och den obligatoriska
Sara-tårtan såklart (dvs. jordgubbstårta), som har serverats på min födelsedag sedan jag var mini.
Ska bli smaskelismaskens! Ikväll firar jag nog med familjen; firandet med mina vänner får vänta tills imorgon!
Nu skall jag äta min yummiga frukost och därefter ta en dusch för att sedan invänta gästerna.

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Alina   

Grattis :)

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-07-01 / 15:12:24
   URL: http://oncelikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback