En kväll på stranden

                                                         Kommentarer (4) 2012-07-09 @ 20:10:52 / Vänner
På bilder: Julia, Moa, Emma, Jossa & jag | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Gårkvällen var verkligen hur kul som helst! Skrattade hela tiden haha! Underbara tjejer det där alltså..
Ouff.. första jobbdagen idag juuu. DET VAR TUFFT! Damn asså.. jag jobbade tillsammans med en
annan tjej, vid namn Klara, och vi "städade" en hel tennisplan. Det kanske låter som den enklaste uppgiften
som finns, men det kan jag säga att det definitivt inte var! Vi skrapade, vi tvättade, vi skyfflade haha, vi
gjorde lite allt möjligt. Känner mig riktigt biff nu faktiskt. Dock känns det som min rygg kommer gå av när som..
Fast mitt schema är sjukt chill! Jobbar varannan dag i 4 timmar haha. Klart värt det!!
 
Och på tal om ingenting!
Miiina sommarfavoriter:
Noah And The Whale - Life is life
Vampire Weekend - White sky
Mat Kearney - Count on me
Edward Shape & The Magnetic Zeros - That's what's up
Two Door Cinema Club - Something good can work

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]   

fina bilder!

Svar: tack!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-09 / 21:50:41
   URL: http://juliafotar.blogg.se
Postat av: Jossa   

Fina bilderna blev!:)

Svar: taack haha! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-07-09 / 23:45:18
Postat av: Emelie   

haha, då är du välkommen till mitt jobb!
Vi lyfter i snitt 2500kg om dagen, det kallar jag tufft ;)

Svar: men du är vuxen nu emelie, det är MENINGEN att du ska klara av sånt ;)jag är fortfarande "omyndig" haha, därför bär jag mindre :D
photosphere.webblogg.se

   2012-07-09 / 23:48:21
Postat av: Semlan-Foto   

Härliga bilder :D

   2012-07-10 / 17:49:01
   URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback