Båstad #2

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-04 @ 17:23:57 / Städer
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Älskar Båstad på sommaren! Alla söta hus som är täckta med färgglada och doftande blommor,
hamnen som är sprängfylld med stora och ståtliga båtar, den dyra men å-så-goda glassen och
den fina stranden (som ni fick se i mitt tidigare inlägg). När jag är gammal, rik och pensionerad så ska
jag definitivt flytta till Båstad (om det fortfarande är lika mysigt då som det är nu vill säga).
Och att fotografera i Båstad är hur härligt som helst, för det finns alltid någonting att fotografera.
 
Kom precis ur duschen och nu ska jag fixa till mig lite inför ikväll. Film - & myskväll hos Anna
med världens goaste tjejer. Vi hörs imorgon igen finisar, puss.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar   

Fina bilder :)

Svar: tack!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-15 / 13:28:23
   URL: http://www.jessicafotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback