Asså wäää..

                                                         Kommentarer (0) 2012-07-08 @ 00:02:50 / Filmer & BTS
Bildkälla
 
Åh herre.. det var längesen jag grät såhär mycket till en film. Har hört så mycket bra om den,
och jag medstämmer om allt. ALLT! Så otroligt bra och fin, men samtidigt så hemsk.
Emma Stone är verkligen en av mina favoritskådespelerskor, hon är så söt, rolig och en otroligt
bra skådis. En massa cred till henne! Ni som hade tänkt se denna film - tveka inte en sekund!
Grät som en liten bebis haha. Grymt bra film, en av mina favoriter faktiskt.
 
Så.. ett redigt bra tips till er (som inte har sett den) från mig råå' - SE DEN!!
_____________________________________________________________________________________
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback