Släktfest i Alvesta

                                                         Kommentarer (2) 2012-01-07 @ 15:54:29 / Familj
Prepare for a bildbomb! Haha.












Fotograf: Jag | Kamera: Sony a300.

Hejsan hoppsan! Som ni nog förstår (utifrån rubriken) så var jag, och familjen såklart, på släktfest igår. Dagen var laddad med skojsiga tävlingar och god mat! Det var kuligt o träffa kusinerna igen tycker jag, längesen sist.

Nu ska jag ner till NamNam och hyra film till ikväll, för då drar jag till Emma där mina saknade flickor befinner sig! Ni andra får ha världens mysigaste lördagskväll hihi, puss!

Btw: Tack för en jättemysig kväll i torsdags Linnea, Maria, Kajsa och Mollie! Tagga sommarn' 2012 :)

Kommentarer
Postat av: Anna   

fina bilder, dina småkusiner är så underbart söta! :D

   2012-01-07 / 18:11:52
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Anna T   

Superfina bilder du tar Sara!

   2012-01-13 / 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback