Håltimmen...

                                                         Kommentarer (2) 2012-01-11 @ 20:35:59 / Vänner

Tråkig bildredigering, men har man inte photoshop så har man inte.






Världens sämsta kvalité på bilderna, men det var för dåligt ljus så jag fick ha jättehögt ISO...

Hallaballo (haha, älskar alla mina miljoner olika hälsningsfraser)! Hade värsta goa sovmorgonen imorse, mmmm. Sov som en bebis hela natten. Skulle ju egentligen ha en fotografering med Mollie vid 11, men vi sket i det och sov vidare istället. Det gäller att ta vara på sovmorgnarna när man väl har dom!

Nu ska jag kolla klart på Glee och direkt efter det så är det Mean Girls! Haha älskar den filmen!
Och en sak till; mina klasskåmpisar är bäszt. puss.


Kommentarer
Postat av: Maria   

Vrålgillar den första bilden alltså haha!! Och den sista var ju helt okej trots allt! :)

   2012-01-12 / 21:18:01
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Kajsa   

Älskar hur surprised jag ser ut haha :D

   2012-01-12 / 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback