Småbesök

                                                         Kommentarer (1) 2012-02-19 @ 12:26:52 / Familj


Foto & redigering: Jag | På bild: Ester, min söta kusin | Kamera: Sony a300 | Tagen sommaren 2011.

Ester och Vidar, två av mina kusiner, var på besök (tillsammans med en massa andra släktingar) igårkväll och spenderade natten hos oss. Jag svimmar så söta dom är! Fast Vidar (2 år) försökte undvika mig så gott han kunde av någon anledning haha. Men hur mycket han än ogillar mig så kommer jag alltid tycka om honom! Och detsamma med Ester såklart! (om ni undrar var Ester befinner sig på bilden så var det så att hon somnade på mattan under vardagsrumsbordet med sina älskade gossedjur så jag passade på att ta några bilder :))

Förresten... MY GAD, Såg ni Ranelid i Melodifestivalen igår?! Ett mirakel? Snarare en skandal!


Kommentarer
Postat av: Maria   

Alltsåå, VARFÖR ranelid..?! hela låten kändes som ett skämt & tror fabn alla röstade på honom för han var så sjukt dålig!! haha!

   2012-02-19 / 14:44:40
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback