When I was younger

                                                         Kommentarer (1) 2012-12-19 @ 19:52:00 / Övrigt
Hahåhå nostalgi..
 
Då taggar vi satan inför skolavslutning imorgon! Så otroligt skönt att slippa all stress när det gäller
inlämningar, läxor och annat skit. Gjorde sista provet idag (som dessutom gick helt och hållet åt pipsvängen)
så nu behöver jag bara koncentrera mig på att bara tare' lungan haha. Har också lånat fem miljoner
The Sims-spel av Kajsa, därför tänker jag spendera min kväll i min gosiga soffa och installera,
spela och kanske dricka en och annan kopp med hot chocolate. Dock är det ju Grey's ikväll också..
sista avsnittet den här säsongen. Får icke missas! Ha det gott

Kommentarer
Postat av: kajsa   

hahah guuuud så söt!! var är din rosa tröja förresten, den som du har på bilden asså ? har aldrig sett den på dig i skolan :O ?

Svar: hihihi (a) HAHAHAHA men jeeezuz, den är ju inte alls 10 år gammal eller något hahah ... ;)
photosphere.webblogg.se

   2012-12-19 / 21:02:17
   URL: http://wildnbeautifullife.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback