This time, I know, it's gone

                                                         Kommentarer (1) 2012-12-27 @ 22:29:00 / Dagbok
Coldplay - Up in flames
 
Åh vad jag saknar snön nu alltså. Nyss var det snöstorm och nu är det helt plötsligt vår..
Dock är det ganska isigt på marken fortfarande, men jag vill ändå att snön ska komma tillbaks!
Det är fortfarande december you know!..
 
Dagen har i alla fall tillbringats i Halmstad med bästa Kajsa, då vi försökte hitta något snyggt
på mellandagsrean. Lyckades vi? Näe. Vi vet alla mycket väl att det som finns på rean är det
som alla affärer vill ha bort, vilket givetvis är de allra fulaste plaggen haha.. menmen, jag köpte,
trots detta, en rosa BH (chock there! Rosa är inte riktigt min färg.. men den här var fin!) från H&M,
en bok från Bokia och en fin julklapp till min fina, fina vän Anna. Vi käkade dessutom lunch på Hello
och jag doooooog så gott det var! Kyckling/bacon ciabatta.. mmm hihi.
 
Imorgon är det dags för hårklippning/färgning! Har inte klippt mitt hår sedan innan sommaren, crazy!
Så jag kände att det kanske var dags att trimma topparna lite hehe. Vill ju dessutom vara fin till nyår!
På kvällen sedan ska jag äntligen se den omtalade The Hobbit med Mollie och Anna.
Looking forward to it! Cheerios

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson   

Fina bilder! :D

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-12-28 / 23:30:03
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback