So just take a chance

                                                         Kommentarer (1) 2012-12-13 @ 21:25:00 / Natur
Plug in stereo - Oh, darling
 
Har spenderat mestadels av kvällen i mitt rum (med tända ljus och julmusik) framför datorn
och skrivblocket och pluggat engelska. Jag har prov imorgon ser ni.. ska kunna 40 brittiska/amerikanska
författare + deras mest kända verk. Men det fixar jag, vafan (not herregud?!).
 
Fy bubblaaans vad jag har längtat efter helgen alltså. Den här veckan har varit så sjukt stressig
så jag vet inte vad! Behöver jag ens nämna att jag är skoltrött?? *suck*
Men imorgon, kära vänner, är vår älskade fredag äntligen tillbaka och jag ska sova, sova, sova!
Eller ah.. först ska jag baka julgodis, men sedan, då ska jag sova!
Over n' out

Kommentarer
Postat av: Anonym   

Ah shit.. kul att jag kommer på detta kl 10 på kvällen. Ahopp F hej hallå..

   2012-12-13 / 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback