Tylösand

                                                         Kommentarer (3) 2012-08-29 @ 16:45:00 / Skolan



Körde på svart och vitt tema.. som ni ser! | Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Igår åkte jag, min klass och den andra fotoklassen iväg till Tylösand för att se en utställning av
Mary McCartney, självaste Paul McCartney's dotter. Alla tog med sina kameror och vi gick runt
och fotograferade varandra, utställningen osvosv. En rederligt trevlig eftermiddag tycker jag,
ända tills mattelektionen började 20 i 4 och slutade 10 över 5.. menmen.
 
En rolig sak förresten: LONDONRESAN ÄR HÄRMED OFFICIELL!
Vi satt i över två timmar hos mig i tisdagskväll och letade hotell, flyg osv. Till slut hittade vi ett sjukt
billigt hotell nära både Hyde Park och Oxford St. som kostade lite över 800 kr (för 3 nätter)!
Och flygresan tur/retur blev lite över 800 kr det med! Så vi ligger just nu uppe i 1700 per skalle ungefär.
 Vi drar i slutet av Oktober, vilket är om ca 2 månader, och jag taggar IHJÄL mig!
This is going to be so much fun. Oh yes indeed!

Kommentarer
Postat av: Anna   

LÅNDÅÅÅÅN BABY, LÅNDÅÅÅN!

Svar: OH YEEEES BABY
photosphere.webblogg.se

   2012-08-29 / 19:39:29
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: claudia   

fina bilder!

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-08-31 / 20:32:57
   URL: http://claudiaia.blogg.se
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]   

Vilka härliga svartvita bilder! Superfint!

Svar: tack så mycket! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-09-02 / 15:36:34
   URL: http://myphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback