Hakuna matata

                                                         Kommentarer (2) 2012-08-25 @ 23:46:34 / Dagbok
Texten säger allt mina vänner. Allt.

Kom precis hem från Johanna där jag spenderade denna lördagskväll tillsammans med fina vänner!
Vi åt pastasallad, spelade "Med andra ord" (världens roligaste spel fo sho), åt världens mumsigaste
kladdkaketårta och kollade därefter på Lejonkungen. Åååh Lejonkungen. Så fin. Var så otroligt längesedan
sist som jag såg en disneyfilm. Hade glömt bort typ hälften av filmen så skrattade som ett mongo
under de "roliga" scenerna och grät floder under de sorgliga (som när Mofasa dog.. wääää).
En gång under kvällen fick jag dessutom årets största skrattanfall. Anna gjorde en jävla massa miner
åt mig och Anna kommenterade allt och alla. Till slut kunde jag inte hålla mig längre och mitt
hysteriska skratt bröt ut.. jag grät, jag skrattade, jag grät, jag skrattade osvosv.
Det var längesedan som jag skrattade så hårt haha.. kändes bra! Tack för kvällen flickor!

Nu är jag så trött så skulle kunna somna närsom, vilket jag också ska! Efter jag har städat mitt rum då..
Natti natti puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna   

Anna & Anna blev helt enkelt för mycket för dig! xD

Svar: hahaha jaaa, tyvärr! ;D
photosphere.webblogg.se

   2012-08-26 / 08:16:15
   URL: http://spacyhead.blogg.se
Postat av: Anna   

hahaha jag kissade nästan på mig.. :D

Svar: hahaha jag också! hallå, du vet när vi skrattade och du sprang in på toaletten och jag satte mig ner utanför på johannas matta? jag har skrapsår på mitt högra knä :'(
photosphere.webblogg.se

   2012-08-26 / 14:20:22
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback