Five things

                                                         Kommentarer (4) 2012-08-11 @ 11:00:00 / Självporträtt
 
1. Jag har tre olika skratt. Mitt hysteriska skratt, mitt fejkskratt och mitt .. ah, mitt vanliga skratt.
2. Jag älskar choklad. Choklad, chillinötter och gurka. Kan äta hur mycket som helst!
3. Jag har sett filmen "Step Brothers" 14 gånger. True story brah.
4. När jag åker buss så låtsas jag alltid att jag är med i en musikvideo/film. Ni vet, när man hör
en sorglig låt och vänder huvudet sakta mot fönstret och låter blicken följa
alla träd som åker förbi. Patetiskt? You might say yes. Men är man uttråkad så är man!
5. Jag absolut älskar Will Ferrell, Emma Stone och Adam Sandler. Grymt bra och roliga skådespelare!
Inte undra på att jag har sett Step Brothers så många gånger.. Will är ju med i den!
 
Tidsintällt inlägg - säljer bananer!

Kommentarer
Postat av: maria   

banansäljare. ska komma o köpa en banan hos dig, bara för att. hioihihoih. hehe. hehehehe.

   2012-08-11 / 12:06:55
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: linnéa   

You're not alone! Jag gör åxå fyran x) haha

Svar: haha bra linnea!!
photosphere.webblogg.se

   2012-08-11 / 20:16:12
Postat av: Anna   

Ha! Jag gör också det där med musikvideo i bussen ;)

Svar: haha det är faktiskt kul! och man känner sig lite som en kändis (a)
photosphere.webblogg.se

   2012-08-12 / 13:32:26
   URL: http://spacyhead.blogg.se
Postat av: alexandra ekstrand   

Jag älskar också choklad! Haha, varför kan man inte bara vara beroende av något lite mer näringsrikt??

Svar: haha bra där! neejdu, det undrar jag också haha :/
photosphere.webblogg.se

   2012-08-14 / 22:58:28
   URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback