Tonight, we are young

                                                         Kommentarer (0) 2012-04-29 @ 14:16:56 / Dagbok

Bildkälla

Gårkvällen var grym! Härligt folk, cool ljussättning och sjukt bra musik. Hela kvällen blev
ganska lyckad faktiskt. Har dock inga bilder från igår (för min mobil är sämst.
Är det bara jag som inte äger en sån där mega-hightec mobil nu eller?) så letade upp några 
från Weheartit som jag tyckte passade bra ihop med ämnet hehe. Det får la funka!

Ikväll, gott folk, så kommer Anna hit och vi ska kolla film och vräka i oss chips (fick värsta suget efter
chips imorse.. vet inte varför haha..). Efter gårdagens bravader så tycker jag att vi förtjänar en chillkväll!
Och dessutom får vi vara uppe hur länge vi vill, för imorgon så är vi ledigaaaa! AAAW YEEAAAH.
Hare' gött, poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback