If I could turn back time #2

                                                         Kommentarer (2) 2012-04-03 @ 10:52:57 / Föremål


Kamera: Sony a300

The Hunger Games var verkligen otroligt bra! Satt på helspänn i min stol hela föreställningen och filmen var fylld med både bra och ja, ganska dåliga överraskningar, men jävlar i det vad den var bra! Och han där.. Peeta (?), han var ju grymt snygg haha. Och jag känner igen honom från en annan film, men jag kan bara inte komma på vilken, vilket irriterar skiten ur mig. Lite hjälp på den fronten kanske? :}

Iiih, idag får vi besök av en tysk familj som dessutom ska spendera natten här. Jag är nervös som in i för min tyska är väldigt ringrostig (kan kanske .. tre ord eller något sånt? Haha) så jag vet inte vad jag ska säga till dom. Menmen, deras ena dotter är i min ålder så jag får se om jag klickar med henne eller inte. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna   

det kommer gå braaaaaaaaaaaa med tyskan :)

   2012-04-03 / 11:13:07
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Mollie   

eller så googlar du på hans namn, och ser vad som kommer upp? ;) just sayin

   2012-04-03 / 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback