Djuren på gården

                                                         Kommentarer (4) 2012-04-06 @ 12:52:20 / Djur


Det var också några dagisbarn som var på besök, så tog en bild på en söt liten rosa tjej haha



Kamera: Sony a300 | Plats: Mammas kusins bondgård

Kan inte säga att jag har bildbrist (för det har jag verkligen inte höhö) men jag har redan visat de flesta jag har tagit. Så lägger istället upp bilder från utflykten med tyskarna till Maries gård. De flesta vet nog redan detta men det är sjukt svårt att fotografera djur!! Dom kan ju aldrig vara stilla, så det är nästan omöjligt att få rätt fokus osv. Men jag tycker bilderna ovanför blev helt okej faktiskt!

Just nu sitter jag på mitt, fortfarande, iskalla rum med pappas 80-talsjacka. Han hittade den i sin garderob, jag provade den och den ser faktiskt inte så dum ut! Visst, lite tjock ser man la ut haha, men annars är den riktigt cool. 80-tals modet är ju inne igen nu; de stora jeansjackorna, högmidjebyxorna, korta linnena osv. Så nu kan jag gå runt och skryta om att jag har en äkta jeansjacka från 80-talet ;) haha.

En sista grej: Filmen Hachiko går på på tv klockan 5, och jag rekommenderar er verkligen att kolla! Gråter som en liten flicka när jag ser den! Älskar hundar, och den hunden är nog den sötaste jag någonsin sett.

Kommentarer
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼   

fina bilder!

   2012-04-06 / 13:19:39
   URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt   

Jättefina bilder! Förstår att det är svårt och fota djur, dom vill ju aldrig sammarbeta (;

   2012-04-06 / 14:26:42
   URL: http://majakron.blogg.se/
Postat av: Anna   

klockan 5, alright! den måste jag se :')

   2012-04-06 / 15:27:09
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Anna   

sv: jaaaa! fast jag har redan sett den 3 gånger :)



jag är inte klar ännu, det blev lite konstigt i menyn, imorgon kommer den!

   2012-04-06 / 16:04:00
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback