Craaaazyyyy

                                                         Kommentarer (3) 2011-09-13 @ 12:02:41 / Vänner
Bilderna är tagna med Photobooth i skolan ;) / På bilderna: Jag, Mollie, Anna och Vicky.

Förlåt för väldigt dålig uppdatering! Har inte haft lust att blogga alls och har haft fullt upp med en massa annat. Plus att jag är så svinigt trött efter bussresan hem efter skolan varje dag...
Men jag ska bättra mig! Hade tänkt att gå ut och fota i parken imorgon om det blir fint väder, så det kanske kommer upp några bilder då. Annars, ha det gött! Nu har jag fotolektion :D

Kommentarer
Postat av: Anna   

snygga vi är! :D

   2011-09-13 / 12:24:25
   URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Tove   

HAHAHA oj oj oj, sjukt kul bilder!!

   2011-09-13 / 17:14:49
Postat av: Anna   

sv: den är fiiiiiiiiiiiin! ;)

   2011-09-14 / 12:45:42
   URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback