Emilia #3

                                                         Kommentarer (2) 2011-11-13 @ 11:27:27 / Skolan


Fotograf:
Jag | Modell: Emilia Andersson | Kamera: Sony a300 | Uppgift: Porträtt i fönsterljus.

Halloj! Fick bli två bilder på Emilia, igen, för att hon tyckte att de andra bilderna inte var sådär.. jättefina på henne. Vilket jag inte håller med om. Nevah! Fånigt värre helt enkelt. För att byta ämne så kan jag säga att gårkvällen inte var så lame som jag trodde den skulle bli. Jag hänkade inte med familjen för att tillbringa kvällen hos foffo, utan jag slog en pling till Mollie och Anna så fick dom komma hit och hålla mig sällskap här hemma istället! Vi kollade på Bad Teacher, käkade snacks och pratade om lite allt möjligt. Tack för kvällen gurls!

Jag hoppas att ni andra hade en lika härlig lördagskväll som jag! Nu ska jag plugga historia.. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mollie   

SHUHUHULULU! det var en skit go kväll! hade jättekul, och var räääätt så hes när jag kom hem efter allt skratt ^^ U guys are the shit!

   2011-11-13 / 13:19:17
Postat av: emilia   

Så ska det se ut, thanks babe ;)

Btw att klaga på bilder att andra lägger upp på en som man inte är nöjd med ska du av alla inte klandra på ^^ puss!

   2011-11-13 / 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback