Helsingborg

                                                         Kommentarer (2) 2011-05-31 @ 19:14:24 / Städer
Hemma efter en av de bästa dagarna av min tid i 9an! Vår klass (93) och klass 95 åkte buss till Helsingborg, först till stan där vi fick 1,5 timmes ledighet (och med det så menar jag shopping ofc!). Efter det åkte vi vidare till beredskapsmuseét, som låg en kvart från stan. Där fick vi en guidad tur där guiden berättade lite om hur Sveriges militära styrka (osv.) hade det under 2:a världskriget och det Kalla kriget. Vääääldigt intressant... Verkligen.
Vi hade redig' tur för solen sken på oss hela dagen, och det firade vi självklart med en varsin glass!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Totte   

Mycket fina bilder minus närbilden på min mun och min näsa. Tack för en underbar dag med dig!! :D

   2011-05-31 / 19:32:35
Postat av: EMILIA'DENBÄSTA'ANDERSSON   

inte många snälla bilder på mig :(

   2011-05-31 / 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback