I'm home!

                                                         Kommentarer (2) 2011-06-29 @ 12:48:43 / Allmänt
Långa, mörka tajta jeans - Monki (REA) | Beiga shorts - Bikbok (REA) | Grå T-shirt - Monki (REA) | Blommigt linne - H&M (REA) | Blommiga shorts  - H&M (REA).

HAHA, mitt hår kom lite i vägen där på vänstra sidan av bilden, men jag orkade inte ta en ny bild.
Nu är jag hemma efter två väldigt soliga dagar i Göteborg! Första dagen blev en heldag på stan med shopping (det jag köpte ser ni på bilden), god mat etc. Dagen efter så bar det av till Liseberg! Jag har alltid varit lite rädd för höjder, men min syster tjatade och tjatade på mig att jag bara måste åka Atmosfear. Och efter mycket tvekande så sa jag till slut okej. Första gången vi åkte den började jag storböla halvvägs upp till toppen, men den andra gången vi åkte den så var det så himla skönt! En riktig lättnad, speciellt när vi åkte neråt i 110 km/h ^^ 
Jag hoppas att ni, kära läsare, har haft det riktigt bra här hemma i det soliga vädret! 

Ni bär det av till stranden :D Puss

Kommentarer
Postat av: M E R E I   

- nice!

   2011-06-29 / 15:19:27
   URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anna   

sv: ja det gör vi! :D fina inköp!

   2011-06-29 / 16:19:33
   URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback