Studiofotografering

                                                         Kommentarer (1) 2011-12-10 @ 18:51:19 / Skolan


Fotograf: Olika haha. | Modeller: Maria och jag. | Kamera: Nikon Dnågonting.. | Plats: Studio i vårt fotoklassrum.

Hallao! Jag vet, jag är verkligen sämst på att uppdatera. Men här kommer i alla fall ett efterlängtat inlägg haha! Vår fotoklass hade studiofotografering på fotolektionen i torsdags. Vi fick lära oss allt om blixtrar, inställningar på kameran mm. Vi delade in oss i grupper och I had a blast! Vi tog över en miljon bilder typ, så lägger bara upp två idag. Fler bilder kommer kanske upp senare i framtiden!

Waow, kvällen igår var urkul! Var på fest med några klasskompisar hos Ebba som bor i Halmstad. Massa trevligt sällskap, kanonbra musik och mycket skratt. Kom hem vid 3 ungefär och somnade vid 4. Och så var jag tvungen att gå upp halv 8 imorse... fatta vad trött jag var haha.

Menmen, nu tänker jag släpa min röva hela vägen till Maria för att tillbringa kvällen med härliga vänner :) Kramis!

Kommentarer
Postat av: sophie   

Hejsan! Delta gärna i min julkalender :) Idagens lucka kan du vinna en valfri dvdkurs från moderskeppet :)



Kram

   2011-12-11 / 15:02:04
   URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback