GOD JUL HIHI

                                                         Kommentarer (1) 2011-12-24 @ 13:27:28 / Allmänt


Jag hoppas att ni alla har haft en sjudundrans mysig julaftonsmorgon och att resten av er dag kommer bli lika bra! Jag är tyvärr fortfarande sjuk, men jag är lika glad för det för vet ni vad jag fick till frukost?
- EN CHOKLADTOMTE! -
Jag absolut älskar chokladtomtar!


Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa mig för kl. 14:30 så bär det av till momo&mofa
där resten av släkten väntar! Ni, kära läsare, får ha världens bästa julafton nu med god mat och många klappar!
GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Maja   

Hej :)

Jättefin blogg du har!

Har du haft en bra julafton?:)

kram & GOD JUL!

   2011-12-24 / 19:53:22
   URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback